Project

General

Profile

Bug #1071

Updated by Paweł Głupczyk 2 months ago

1 -. Skrócenie tekstu z wprowadzeniem opisu w tooltip - w tytule np "POZIOM I PROFIL WYKSZTAŁCENIA" zostaje, cały nawias w tooltip. Na liście całe teksty po myślniku w tooltip np. "Podstawowe" zostaje, "edukacja na poziomie szkoły podstawowej" idzie w tooltip(załącznik 1).    +/-- 
 -2. Informacje podstawowe (załącznik 2) do dodania na ekran "Stanowisko". Samo pole "Zakres obowiązków powinno być na widoku "Stanowisko" osobno gdzieś umiejscowione w taki sposób, aby można było w to kliknąć i tam powinna być lista obowiązków (max 20).- 
 3. Stworzenie poziomów uprawnień do poszczególnych ekranów w module, na razie np. read only, edit, no access. 
 -4. Dodanie stanów edycja i akceptacja na ocenie stanowiska.- 
 -5. Dodanie bezpośredniego przejścia z ekranu "Stanowisko" do ekranu mapy (uszczegółowienie nawigacji - pills).- 
 -6. Dodanie możliwości przesuwania pionów na mapie w lewo i prawo.- 
 7. Stworzenie ekranu z zestawieniem płac z danej firmy per stanowisko np. recepcjonista i tam lista wszystkich recepcjonistów z firmy z ich płacą. 
 8. Wprowadzenie widełek dla stanowiska na podstawie punktu 7, może być na tym samym ekranie. 
 -9. Bug - nie pojawia się opis dodatkowy z oceny stanowiska przy ocenie pracownika.- 
 -10. 10. Raporty luki płacowej - dodanie możliwości eksportu raportów do pliku.- pliku. 
 11. Wprowadzenie możliwości masowego importu płac przez csv do Arkudanet (na razie może być samo wstawienie przycisku). 
 12. Na ekranie "Stanowisko" do dodania analogicznie jak z zakresem obowiązków odnośnik do ścieżki awansu. Narazie ekran ścieżki awansu jako placeholder, ale ma tam być zestawienie warunków jakie są potrzebne do awansu i obowiązków jakie dojdą. 
 -13. Wyliczanie wynagrodzenia na podstawie widełek stanowiska, a nie poziomu.- 
 -14. Dodawanie obowiązków z AI i z innych stanowisk, zrobienie ekranu wg screena- 



Back